Prolog



Nowe życie? To właśnie dzisiaj go zaczęłam. Zamknęłam pewien rozdział , rozdział ,w którym każdy decydował za mnie, w którym nie miałam własnego zdania, w którym nie mogłam sama podjąć decyzji w którą mam stronę iść. Zawsze zależna od drugiej osoby. Ale to dziś! Dokładnie 3 wrzesień 2012. Dzisiaj zaczęłam żyć na nowo bez ustawek, bez krwi i tajemnic. Odcięłam się od tego życia, w którym może i byłam dobra, ale zrozumiałam że nie warto robić czegoś przeciwko sobie. 


No to siup!!. Zaczynamy to.
Rzucamy się na głęboką wodę, czy ja wiem?? jak na prolog tajemniczo. Jutro dodam bohaterów. ZAPRASZAM!
Pozdawiam: Czekoladowaa

2 komentarze:

  1. bardzo ciekawe, czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zaczynam nadrabiać! :) Pewnie mi to trochę zajmie, ale w końcu skończę.. :D
    Tymczasem zapraszam do siebie na nowe rozdziały.:*

    OdpowiedzUsuń