Primo...


        Jak wygląda rozpoczęcie roku szkolnego osoby która zaczyna wszystko od początku? Wstałam wcześnie bo mój zegarek wskazywał 7.00 a rozpoczęcie dopiero o 10. wiec miałam sporo czasu. Dokładnie się wykapałam i nałożyłam balsam truskawkowy na ciało, wysuszyłam włosy, a następnie wyprostowałam je. Cieszyłam się z tego, ponieważ w końcu miałam co z Nimi robić, rok temu były one skrócone coś a’la męskie cięcie i było kolory jasny blond, teraz są brązowe, dokładnie czekoladowo brązowe. Jest to jedna ze zmian w moim życiu. Pomalowałam się czyt: flud, brązer, czarne kreski, tusz. Popatrzyłam w swoje odbicie w lustrze, wyglądałam inaczej niż wcześniej, zdecydowanie, bez podbitych oczu, bez szram na ciele i siniaków. Założyłam przygotowane wcześniej ubrania: czarne rurki, biała koszula, założyłam dodatki, złapałam jeszcze torebkę i zeszłam a dół do mamy, która siedziała w kuchni i jadła śniadanie z moim młodszym bratem Milem

Mama      córeczko wyglądasz..
P              beznadziejnie? Może zmyje to coś z twarzy?
Mama      nie! Wyglądasz ślicznie, naprawdę..

       Widziałam, że zakręciła się jej łza w oku, wiedziałam dlaczego, jej córka w końcu wyszła na ludzi. Ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale.
Milo         ale mam śliczną siostrzyczke

        Mama ucałowała mnie w policzek i dała mi mała torebeczkę, można się było domyśleć że to jakiś prezent
P              ale..- nie wiedziałam co powiedzieć, gdy zobaczyłam kluczyki..
Mama      zmieniłać się kochanie, zdecydowanie, doszliśmy do porozumienia z ojcem że wkońcu możesz zaczać nim jeździć.

      Było to oznaką ze mama mi zaufała, pomimo tego ze nie do końca wiedziała co jej córka robiła wieczorami
P           dziękuje mamuś- przytuliłam rodzicielkę.

        Myślicie jak 17l.  może prowadzić samochód bez prawka? Rzecz jasna nie może, ale za zgodą rodzica i tego, że jej rodzicielka pracuje w policji  a ona sama sobie jako tako radzi, zdała wcześniej prawko, ZNAJOMOŚCI!!

     Po 30 min drogi byłam już pod szkołą, pomimo tego ze jest jeszcze czas bo musiałam wyjść, wrócić do miejsca w którym nie byłam 8 miesięcy, okres którego w głębi serca nie chciałabym pamiętać. Udałam się na ławeczke powolnym krokiem, bo straciłam wprawe w poruszaniu się w wysokich "14", i usiadłam grzecznie na pustej ławce. Było dosyć sporo ludzi, znałam większość w końcu  „pochodziłam” troszkę do tej szkoły. Po paru minutach zauważyłam koleżankę które z tego co wiem z fb, będzie chodzić znowu ze mną do klasy. Nie ma to jak kiblowanie a jednak!! 

Dona    Syśka!!! jejku nie wierze, nasza Syśka!

       Odrazy gdy mnie zobaczyła, rzuciła się mi w ramiona, nie powiem stęskniłam się za wariatka
P             miło cie widzeć- odwzajemniłam uścisk 
S            mam rozumieć pierwszoklasistka?- zaśmiała się, na co ja kiwnełam głową.- wiec tak to jest Robert, Kuba ,Ewelina, Łukasz, Edyta i Klaudia i Ola, bd wszyscy razem chodzić do klasy
P          miło mi Paulina Salapska, dla znajomych Syśka

     Wymieniłam z każdym przyjacielski uścisk i postanowiliśmy wejść na sale. Po całej ceremoni rozpoczecia roku udaliśmy się w strone wyjścia
S         Syśka! skoro wróciłaś do szkoły to może wróć tez do treningów?- zdała mi dośś trudne a zarazem bardzo ważne w moim życiu pytanie. potrzebujemy cie.
P          nie wiem czy to dobry pomysł Sandra, nie wiem czy Czaja się zgodzi
S          nie panikuj!! Napewno się zgodzi, zobaczysz, jesteą najlepsza! Zresztą Marta miała wypadek
P         Co? C się jej stało?- pomimo że nie lubiłam tej osoby byłam ciekawa co i jak
S         dziwna sprawa, od tak się okazało że jest w szpitalu ma złamane żebra i ma w ręce śruby jakieś, nie wiadomo czy wróci jeszcze do Stali
P          nie wiem czy to dobry pomysł
S          jutro mamy pierwsze spotkanie! Musisz być.

       Nie wiem czy powinnam nie wiem czy mam w ogóle  co szukać w drużynie. Czy jest sens, w końcu tak potraktowałam drużynę, trenera.. ale spróbuje! W końcu kto nie próbuje nie zyskuje.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No to lecimy, narazie mało informacji co i jak, ale powoli.wszystko w swoim czasie. Dla wyjaśnienia 
*Stal- jest to nazwa drużyny, do której kiedyś uczęszczała główna bohaterka

PS.Jakieś pytania lub niedogodności proszę pisać na gg (46508796) lub poprstu w komentarzu
PS.2 Jeśli chodzi o wpisy na bloga, będą dodawane od dziś, co drugi dzień
PS.3 Jeśli ktoś chce byś informowany co nowych postać informuję przez gg.
PS.4 Jak myślicie co trenowała kiedyś drużynowo Syśka?

Enjoy!! :*

1 komentarz:

  1. szykuje się ciekawie. dlaczego nie chodziła do szkoły? :)
    czekam na kolejny wpis!

    P.S. zapraszam do siebie :D :*

    OdpowiedzUsuń